تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 20:9 | نویسنده : محمد ميرابي

 ترکیب یازده نفره تیم استقلال برای بازی امشب مقابل بوریرام تایلند مشخص شد. در دیداری که تا ساعتی دیگر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود این ۱۱ نفر به عنوان ترکیب اصلی برای استقلال به زمین می‌روند:

سيدمهدي رحمتي،پژمان منتظري، اميرحسين صادقي،هاشم بيک زاده،حنيف عمران زاده،جي لوييد ساموئل، جواد نکونام، سياوش اکبرپور، خسرو حيدري،فرهاد مجيدي و محمد قاضي



تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 20:6 | نویسنده : محمد ميرابي

http://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2013/08/21/primera/1377043490_190040_1377043560_noticia_normal.jpg

اخبار ضد و نقيض در مورد بيل زياد است . در حقيقت تاتنهام به حدي پول در اين تابستان خرج كرده كه خودش هم مي داند كه نفروختن بيل باعث ورشكستگي آنها خواهد شد . در حقيقت ويليان را از آنژي با 35 ميليون خريده اند و مي خواهند براي لاملا از رم نيز همين رقم را بپردازند . پيش از اين نيز 68.4 ميليون يورو خرج بقيه خريدهايشان مثل سولدادوي 30 ميليوني كرده اند .
رئال اما حاضر نيست كه بيش از 88 ميليون يورو براي بيل بدهد و از درون باشگاه نيز چنين اخباري كاملا مشهود است . اما انگليسي ها ارقام عجيبي را مطرح مي كنند . ديروز جيانلوكا دي مارزيو از اسكاي اسپورت ايتاليا مدعي شد كه رئال 108 ميليون يورو براي اين انتقال هزينه مي كند . رقمي كه باشگاه كاملا آن را تكذيب كرده است . از سويي گفته مي شود كه دستمزد بيل سالي ده ميليون يورو خواهد بود ، يعني بالاترين در تركيب فعلي رئال در كنار كريستيانو و كاكا كه اين هم بعيد به نظر مي رسد و احتمالا دستمزد بازيكن ولزي در رئال بالاي هفت ميليون يورو نخواهد رفت .

از سويي ماركا گزارش داد كه بيل اين روزها حسابي نا اميد و خسته شده است . در حقيقت او از اين كه سرنوشتش دست له وي افتاده ناراحت است چرا كه حس مي كند فقط زماني مي تواند از رئال جدا شود كه مدير تاتنهام اجازه رفتنش را بدهد .
متخصص گل از بيرون محوطه جريمه
9 تا از 21 گل گرت بيل در فصل گذشته از بيرون محوطه جريمه بود كه اين آمار نشان مي دهد كه آمار گلهايش از بيرون محوطه جريمه از 62 تا از 98 تيم فعال در پنج ليگ برتر اروپا بالاتر بوده است .
در حقيقت بيل از 63 درصد تيمهاي لاليگايي بيشتر گل زده است . درصد دقت شوتهايش هم 44 درصد بوده است . يعني 44 درصد از شوتهاي از راه دورش به گل بدل شده اند . وي همچنين در وبسايت هو اسكورد يازده بار در فصل گذشته به عنوان بهترين بازيكن ميدا نانتخاب شده بود .



تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, | 19:48 | نویسنده : محمد ميرابي



تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 19:16 | نویسنده : محمد ميرابي

کیکر نشریه معتبری است در سرزمین ژرمن ها، این نشریه دوشنبه و پنج شنبه ها منتشر می شود و البته سایتی هم دارد که آنلاین تحلیل می کند ورزش آلمان و جهان را به خصوص فوتبال.

کیکر: دانیال یک بود

به گزارش شفقنا ورزشی، کیکر در پایان هر بازی از بوندس لیگا عملکرد بازیکنان را ارزیابی می کند و به تناسب عملکرد به آنها نمره می دهد که این نمرات از یک تا شش متغیر است که یک بهترین و شش بدترین است.

نمره ای که به عملکرد دانیال داوری در پایان بازی با دورتموند تعلق گرفت یک بود. اگر چه دانیال در این بازی خوب کار کرد اما با توجه به پیروزی دو بر یک تیم میزبان دور از انتظار بود از کیکر نمره یک بگیرد. این نشان می دهد داوری آن قدر خوب کار کرده که شایسته این تحسین بوده و البته کارشناسان در ارزیابی عملکرد بازیکن نتیجه تیم را خیلی دخیل نمی کنند که این می تواند الگوی خوبی برای روزنامه نگاران ایرانی باشد. به عبارت ساده تر اگر بازیکنی خوب بازی کرد  اما تیمش نتیجه را واگذار کرد باز هم شایسته تحسین است.

برابر با نمره ای که به دروازه بان ایرانی تیم اینتراخت برانشویگ داده شد او بهترین بازیکن دیدار دورتموند – برانشویگ لقب گرفت. بعد از او بهترین بازیکن هوفمن بود که در دقیقه 68 وارد میدان شد و در دقیقه 75 برای دورتموند گل زد. دانیال هم چنین به واسطه این عملکرد در تیم متخب هفته دوم بوندس لیگا هم قرار گرفت. به عبارت ساده تر او یکی از یازده بازیکن برتر هفته دوم بوندس لیگا شناخته شد. عنوان بهترین بازیکن هفته دوم هم به روبرتو فرمینو رسید. در این ترکیب بازیکنان نام آشنایی حضور دارند. لام از بایرن و هوفمن از دورتموند. در تصویر تیم منتخب هفته اعداد داخل پرانتز نشانگر تعداد حضور بازیکنان در این تیم است که همه بازیکنان منتخب این هفته برای اولین بار در این ترکیب جای می گرفتند.

دانیال با این عملکرد می تواند دغدغه های کروش را برای خط دروازه کاهش دهد. دروازه بانی که امروز در بوندس لیگا بازی می کند بی تعارف می تواند بهترین گزینه برای دروازه تیم ملی در برزیل باشد، هر چند ما رحمان احمدی را هم داریم که در سه بازی پایانی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به خصوص در بازی با کره جنوبی نشان داد شایسته اعتماد است.

به یاد داشته باشیم امروز فوتبال باشگاهی آلمان در جهان اول است و بازی در بوندس لیگا افتخاری است بزرگ و ستاره هایی چون مهدی مهدوی کیا و علی دایی به خاطر بازی در این لیگ نام آور شدند و سال های سال در تیم ملی بازی کردند. زمانه ای است که باید به جای ناز کشیدن از بازیکنان برای بازی در تیم ملی فرش قرمز را برای دانیال پهن کرد که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی لحظه شماری می کند...

معنی نمرات کیکر

نمره

عملکرد

1

عالی

2

خیلی خوب

3

خوب

4

متوسط

5

ضعیف

6

بد



تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 18:22 | نویسنده : محمد ميرابي

اینزاگی: بالوتلی بهترین مهاجم سری آ است

مربی تیم جوانان میلان معتقد است که بالوتلی می تواند این فصل عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، فیلیپ اینزاگی، مهاجم اسطوره ای باشگاه میلان، معتقد است که ماریو بالوتلی بهترین مهاجم حال حاضر سری آ است.

در این تابستان مهاجمانی مانند ادینسون کاوانی و پابلو اوسوالدو سری آ را ترک کردند و در مقابل بازیکنانی مانند کارلوس تبس، گونسالو ایگواین و ماریو گومز به تیم های ایتالیایی ملحق شدند.

با این وجود، مربی تیم جوانان میلان معتقد است که بالوتلی می تواند این فصل عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کند.

اینزاگی به کوریه ره دلو اسپورت گفت:" می توانم از همه مهاجمان عالی میلان نام ببرم اما بالوتلی بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایتالیاست. به عنوان طرفدار میلان، امیدوارم او بهترین گلزن سری آ شود. این برای او همچنین برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد."

بر اساس گزارش سایت گل، او همچنین خط حمله پاری سن ژرمن و بارسا را مورد ستایش قرار داد و گفت:" زلاتان و کاوانی زوج ترسناکی هستند. کاوانی یک قاتل است و در واقع، خیلی زود جای خود را باز کرد. آنها یکی از قوی ترین خطوط حمله اروپا را تشکیل داده اند و می توانند روی هم 50 گل به ثمر برسانند. نیمار و مسی دو مهاجمی هستند که هر مربی ای دوست دارد آنها را در تیمش داشته باشد. مسی بهترین بازیکن دنیاست و نیمار هم در در جام کنفدراسیون ها نشان داد که چه بازیکن خوبی است. او در مصاف های تک به تک فوق العاده است."



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 19:13 | نویسنده : محمد ميرابي

باشگاه رئال مادرید به چند سال سلطه منچستریونایتد پایان داد و طبق آخرین برآورد مجله فوربس ارزشمند ترین باشگاه فوتبال جهان شناخته شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از رویترز ، ارزش باشگاه رئال مادرید ، قهرمان ۹ دوره لیگ قهرمانان اروپا که هزاران عضو دارد با ۷۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته به ۳٫۳ میلیارد دلار رسیده است.

منچستریونایتد که رکورد ۱۹ قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه دارد و خانواده آمریکایی گلیزر آن را اداره می کند ۴۲ درصد افزایش یافته و به ۳٫۲ میلیارد درال رسیده است ؛ با این حال برای نخستین بار از سال ۲۰۰۴ که فوربس برآورد های مالی فوتبال را آنجام می دهد به رده دوم تنزل کرده است.

طبق این برآورد، بارسلونا رقیب اسپانیایی رئال ۲٫۶ میلیارد دلار، آرسنال از انگلیس ۱٫۳۳ میلیارد دلار و بایرن مونیخ از آلمان ۱٫۳۱ میلیارد دلار ارزش دارند و در رده های سوم تا پنجم هستند.

بیست باشگاه برتر فوتبال جهان در مجموع ۹۶۸ میلیون دلار ارزش دارند که نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد نشان می دهد

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 19:8 | نویسنده : محمد ميرابي

مسی: حتی اگر به من پول ندهند هم فوتبال بازی می کنم

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اخیرا با مجله ای گفتگویی را انجام داده و در این گفتگو از رقابتش با کریستیانو رونالدو ،چالش های پیش رویش در بارسلونا و برخی از مسائل زندگی شخصی اش صحبت کرده.

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK]، ستاره آرژانتینی در مورد حضور تاتا مارتینو روی نیمکت مربیگری بارسا گفت:« ما می خواهیم در این فصل در اسپانیا و اروپا به جامهای قهرمانی متعددی برسیم. شیوه جدایی تیتو از ما ناراحت کننده بود ولی الان همه ما از سرمربی جدید تیم حمایت می کنیم.»

او در پاسخ به سوالی در مورد خطاهای فراوانی که رویش انجام می شود گفت:« نمی توانی با ترس از اینکه سوژه خطاهای بازیکنان حریف هستی وقت تلف کنی.من همیشه بازی خودم را انجام می دهم و اجازه می دهم که داوران هم کار خودشان را بکنند.»

مسی همچنان با انگیزه فوتبالش را دنبال می کند. او در این باره گفت:« من هیچ وقت برای دیدن افتخاراتی که به دست آورده ام به پشت سر نگاه نمی کنم و معتقدم که وقتی که بازنشسته شدم باید این کار را بکنم.تا آن زمان باید روی کارهایم تمرکز کنم.مهم نیست که در گذشته چه کارهایی کرده ای.هر فصل چالش جدیدی است.»

مسی در مورد رقابتش با کریس رونالدو گفت: «به هیچ عنوان میان من و کریس رقابتی برای بهترین بازیکن دنیا بودن نیست.او انسان خوبی است و می تواند در هر بازی سرنوشت را عوض کند.کریس راه خودش را می رود و من تمرکزم را برروی کسب موفقیت های بیشتر قرار داده ام.»

بر اساس گزارش سایت گل، مسی در تشریح عشقش به فوتبال گفت:«حاضرم که حتی اگر به من پول هم ندهند، فوتبال بازی کنم. همیشه این حرفه را به هر شغل دیگری ترجیح می دهم. البته باید بگویم که این اتفاقی نیست که ما بازیکنان بارسلونا به موفقیت های زیادی رسیده ایم. ما زندگی مان از دوران کودکی را وقف فوتبال کرده ایم. ما فوتبالیست هستیم و نه ستاره سینما. نمی خواهیم که زندگی مان شبیه زندگی یک ستاره سینما باشد. وقتی تمرین و بازیها تعطیل باشد هم در خانه و درکنار خانواده هایمان هستیم.»

او در پاسخ به سوالی درمورد یکی از هیجان انگیز ترین خاطره هایش گفت:«در یکی از پروازهای آرژانتین و ونزوئلا، من اولین بازیکنی بودم که سوار برهواپیما شدم و یکی از خدمه مرا به اتاق خلبان برد و در بخش عمده ای از طول سفردرکنار خلبان، هواپیما را می راندیم.»

بخش پایانی صحبت های ستاره آرژانتینی در تمجید از استقبال هندی ها در سفر او به این کشور بود:«هند کشوری است که در آن بهترین استقبال از ما به عمل آمد. فوق العاده بود. جالب اینجاست که در هند ، فوتبال ورزش شماره یک نیست. من نیمه شب به هند رسیدم ولی هزاران هواداران با برتن داشتن پیراهن هایی با نام مسی انتظارم را می کشیدند.»



اخبار کوتاه از آبي‌پوشان در آستانه ديدار آسيايي؛حضور بیک زاده و ساموئل در بازی مقابل بوریرام

تيم بوريرام شب گذشته در ليگ تايلند به ميدان رفت و اين تيم مقابل چيانگراي يونايتد با نتيجه دو بر صفر به برتري رسيد.

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK]، مسئولان باشگاه استقلال امروز از طريق ميرشاد ماجدي درخواست کردند تا فيلم اين ديدار به دست آنها برسد تا روي اين بازي آناليز هاي مورد نظر خود را انجام دهند.

اعضاي تيم بوريرام تايلند امشب وارد ايران خواهند شد و در هتل المپيک مستقر مي شوند.

آبي پوشان بدون محروم به مصاف نماينده تايلند مي روند اما لاوره با توجه به غيبت در تمرينات يک هفته گذشته در اين ديدار غايب خواهد بود.

همچنين قرار است صبح فردا آزمايشات نهايي از تيموريان براي ديدار روز چهارشنبه گرفته شود تا وضعيت اين بازيکن مشخص شود.

هاشم بيک زاده و ساموئل مشکلي براي همراهي آبي پوشان ندارند ولي جمشيديان نيز غايب قطعي آبي پوشان در ديدار روز چهارشنبه است.

براساس گزارش فارس، ديدار تيم هاي استقلال و بوريرام در مرحله رفت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا روز چهارشنبه از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 19:3 | نویسنده : محمد ميرابي

بازيکن ايراني باشگاه روبين کازان روسيه براي اين تيم گلزني کرد

.سردار آزمون 2 گل به اسپارتاک زد

به گزارش شفقنا ورزشی، سردار آزمون در ديدار تيمهاي جوانان روبين کازان و اسپارتاک مسکو به ميدان رفت و توانست در دقايق 2 و 45 براي تيمش گلزني کند.

بر اساس گزارش اوج نيوز، جوانان روبين کازان اين بازي را با نتيجه 1-3 بردند.



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 19:1 | نویسنده : محمد ميرابي

سرمربی چلسی با اعلام اینکه DNA وی تغییر نکرده اعلام کرد اگر با این تیم قهرمان نشود خواهد رفت.مورینیو: اگر قهرمان نشوم از چلسی می‌روم

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK]، ژوزه مورینیو پس از آنکه برای بار دوم هدایت باشگاه چلسی را به دست گرفت ابراز امیدواری کرده که بتواند مدت زمانی طولانی در این باشگاه بماند و ثبات را به چلسی بازگرداند.

او همچنین قول داده اگر نتواند بار دیگر با چلسی به جام‌های قهرمانی برسد، از هدایت این تیم کناره گیری کند. مورینیو پرتغالی پیش از این با این تیم دو بار پیاپی عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرده بود.

آقای خاص که به خاطر بازگشت به چلسی، خود را آقای خوشحال نامیده است در این زمینه گفت: بله، همه چیز به فتح جام‌ها خلاصه می‌شود. DNA و طبیعت من به هیچ وجه تغییری نکرده است. من از آن دسته مربیان نیستم که سه یا چهار سال بدون کسب جام در یک باشگاه ماندگار شوم. در این مورد صبر نمی‌کنم تا باشگاه به من بگوید از کار تو راضی نیستیم، خداحافظ! من آدمی هستم که اگر موفق نباشم می‌گویم که همه تلاشم را به کار گرفتم ولی موفق نبودم. بهتر است راهمان را از هم جدا کرده و به دنبال امتحان کردن چیزهای دیگر برویم.

براساس گزارش فارس، دیدارهای این فصل چلسی از امروز (یکشنبه) مقابل هال سیتی و از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج آغاز خواهد شد. مورینیو ابراز امیدواری کرده که این دیدار پایه‌ای برای ماندن طولانی مدت وی در این تیم باشد.

«بدون هیچ شکی می‌دانم که به زودی جام‌های زیادی با چلسی به دست خواهم آورد. جام‌ها به چلسی خواهند آمد زیرا این باشگاه ثبات زیادی دارد. همدلی در این تیم یک فاکتور اساسی است. همه برای رسیدن به یک ثبات خوب آماده هستیم. زمانی که برای اولین بار به چلسی آمدم، علاقمند بودم که به تیم‌های دیگر بروم و در لیگ‌های مختلف قهرمانی‌هایی را به دست آورم تا به مربی بهتری بدل شوم ولی اکنون می‌دانم که در ایتالیا و اسپانیا مربیگری کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم به تیمی از ایتالیا به غیر از اینترمیلان بروم. نمی‌خواهم به لیگ دیگری بروم زیرا با چلسی ارتباط برقرار کرده‌ام. قراردادی طولانی با این تیم بسته‌ام و امیدوارم در پایان آن هر دو طرف دوست داشته باشیم به همکاری ادامه دهیم.»



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 18:44 | نویسنده : محمد ميرابي

در آستانه پیکارهای لالیگا تصاویر جالبی از عضلات پای مهاجم رئال مادرید منتشر شده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، رقابت‌های لالیگا امروز آغاز خواهد شد و تیم‌های اسپانیایی فصل طاقت فرسای دیگری را شروع می‌کنند. تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا هم با تغییر مربیان خود با ترکیبی جدید به میدان خواهند رفت. جدال دیدنی کریس رونالدو و لیونل مسی هم برای کسب عنوان آقای گلی ادامه خواهد داشت. بر این اساس تصاویری از کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال منتشر شده و در این تصاویر عضلات منحصر به فرد و در هم تنیده شده این ستاره کهکشانی‌ها دیده می‌شود.

 



تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 18:37 | نویسنده : محمد ميرابي

پيروزي پرگل منچستريونايتد در نخستين گام

تيم فوتبال منچستريونايتد در نخستين ديدار خود در چارچوب رقابت‌هاي ليگ برتر اين کشور، سوانسي ميزبان را در هم کوبيد.

 

به گزارش ورزش سه ، تيم منچستريونايتد موفق شد در هفته نخست اين رقابت‌ها با نتيجه چهار بر يک به پيروزي دست يابد.

فان پرسي (34 و 72)، ولبک (36 و 2+90) گل‌هاي منچستريونايتد را به ثمر رساندند. تنها گل سوانسي نيز توسط بوني در دقيقه 82 به ثمر رسيد.

همچنين داور مسابقه به والنسيا ، کريک و کلورلي از منچستر و کاناس از سوانسي کارت زرد نشان داد .

منچستريونايتد با اين برد به صدر جدول رسيد . البته بازي هاي اين هفته تمام نشده و چلسي ، منچسترسيتي و تاتنهام ديگر مدعياني هستند که مي توانند صدر جدول را از آن خود کنند .

 



تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, | 18:58 | نویسنده : محمد ميرابي

قبل از این و در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بین داماش و پرسپولیس هم علی کریمی با همین عنوان از سوی رشتی‌ها تشویق شده بود.

به گزارش شفقنا ورزشی، سایت قانون در ادامه نوشت: امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار روز گذشته تیم‌های داماش و استقلال از سوی هواداران تیم میزبان مورد تشویق قرار گرفت. داماشی‌ها در حالی سرمربی استقلال را با شعار «امیر بچه‌رشتی» تشویق کردند که قلعه‌نویی پیش‌تر بارها از اصالت رشتی مادرش سخن گفته و این شهر را شهر دوم خودش قلمداد کرده بود. قبل از این و در دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی بین داماش و پرسپولیس هم علی کریمی با همین عنوان از سوی رشتی‌ها تشویق شده بود، چرا که اصالت جادوگر قرمزها نیز به همین شهر می‌رسد.



تاريخ : جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, | 17:37 | نویسنده : محمد ميرابي

لاليگا از فردا کليد مي‌خورد

 

لاليگا از فردا کليد مي‌خورد

رقابت‌هاي ليگ اسپانيا فردا با برگزاري سه ديدار شروع خواهد شد.

به گزارش شفقنا ورزشی، هفته اول رقابت‌هاي لاليگا از فردا با سه ديدار آغاز مي‌شود. در اولين مسابقه رئال سوسيه‌داد که فصل گذشته را با عنوان چهارمي به پايان رساند، مقابل ختافه به ميدان خواهند رفت.

اتلتيک بيلبائو به ميهماني وايادوليد مي‌رود و والنسيا و مالاگا که فصل گذشته به ترتيب در رده‌هاي پنجم و ششم قرار داشتند، با يکديگر ديدار خواهند داشت.

براساس گزارش فارس، ساير رقابت‌هاي هفته اول لاليگا يکشنبه و دوشنبه انجام خواهد شد و رئال مادريد و بارسلونا مقابل حريفان خود به ميدان خواهند رفت.



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 23:44 | نویسنده : محمد ميرابي
لیست بازیکنان تیم
1 ایکر کاسیاس دروازه بان   8 کاکا بازیکن خط میانی
13 آنتونیو آدان دروازه بان   10 مسعود اوزیل بازیکن خط میانی
25 دیگو لوپس دروازه بان   14 ژابی آلونسو بازیکن خط میانی
35 خسوس کویادو دروازه بان   19 لوکا مودریچ بازیکن خط میانی
2 رافائل واران مدافع   22 آنخل دی ماریا بازیکن خط میانی
3 په‌په مدافع   23 ایسکو بازیکن خط میانی
4 سرخیو راموس مدافع   24 آیسر اییارامندی بازیکن خط میانی
5 فابیو کوئنترائو مدافع   - کاسمیرو بازیکن خط میانی
12 مارسلو مدافع   9 کریم بنزما مهاجم
15 دانیل کارواخال مدافع   20 Jesé Rodríguez مهاجم
17 آلوارو آربلوا مدافع   21 آلوارو موراتا مهاجم
18 ناچو مدافع   - دنیس چریشف مهاجم
6 سامی خدیرا بازیکن خط میانی   - کارلو آنچلوتی مربی
7 کریستیانو رونالدو بازیکن خط میانی        

 



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 23:33 | نویسنده : محمد ميرابي
آخرین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان؛
استقلال برترین تیم ایران در سطح جهان/ پرسپولیس پنجمین تیم ایرانی در رده بندی باشگاههای فوتبال دنیا
تیم های استقلال تهران، سپاهان، تراکتور سازی، فولاد و پرسپولیس در آخرین رده بندی باشگاه های جهان در رده بندی اول تا پنجم تیم های برتر ایرانی در سطح جهان قرار گرفتند.

 


 

به گزارش زندگی به نقل از سایت رسمی آمار و ارقام جهانی فوتبال؛ در آخرین رده بندی باشگاه های فوتبال جهان تیم بایرن مونیخ آلمان قهرمان جام باشگاه های اروپا با 2094/81 امتیاز در صدر برترین باشگاههای فوتبال دنیا قرارگرفت.


تیم رئال مادرید با 1954 و بارسلونا با 1918 امتیاز در رده های دوم و سوم این رنکینگ قرار گرفتند.

تیم های بروسیا دورتموند،‌ منچستر یونایتد، پورتو، یوونتوس، پی اس جی فرانسه، چلسی و آرسنال در رده های بعدی جهانی قرار گرفتند.

*الهلال عربستان برترین تیم آسیایی

در این رده بندی تیم الهلال عربستان با 1599 امتیاز در رده 75 جهانی و در صدر تیم های آسیایی قرار گرفتند.

الشباب عربستان در رده دوم آسیایی ها و هشتاد و سوم جهان جای گرفت.

گوانگجو چین در رده 86 و سئول کره در رده 95 این رده بندی هستند و استقلال تهران به عنوان بهترین تیم ایرانی در رده پنجم آسیایی ها قرار گرفتند.


*استقلال در دره اول تیم های ایرانی

بنابر این گزارش تیم استقلال قهرمان دور گذشته بازیها با 1577 امتیاز در رده اول تیم های ایرانی قرار دارد.

سپاهان اصفهان دوم ، تراکتورسازي سوم، فولاد چهارم و پرسپولیس پنجم شدند.

این رده بندی بر اساس جایگاه جهانی به شرح زیر است:

101- استقلال 1577/47 امتیاز
138- سپاهان اصفهان 15577/27امتیاز
317- تراکتور سازی تبریز 1474/35 امتیاز
427- فولاد خوزستان 1435/71امتیاز
441- پرسپولیس تهران 1432/6 امتیاز
545- مس کرمان 140624 امتیاز
571 – ذوب آهن اصفهان 1399/95 امتیاز
582- نفت تهران 1398/11 امتیاز
631- صبای قم 1387/9 امتیاز
735- سایپا کرج 1366/31 امتیاز



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 19:6 | نویسنده : محمد ميرابي



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 18:45 | نویسنده : محمد ميرابي

افتخاری دیگر برای کریستیانو رونالدو؛ یک دهه بازی در بالاترین سطح ممکن در اروپا

كريستيانو در ماه آگوست در رده حرفه اي ده ساله مي شود . در حقيقت ده سال پيش و در سال 2003 بود كه او به يونايتد پيوست و حالا در سال 2013 در اوج فوتبالش در رئال بسر مي برد . 
در آگوست 2013 بود كه الكس فرگوسن مجذوب استعداد كريستيانو شد و او را به تيمش اضافه كرد تا در سال 2009 اين ستاره را با 96 ميليون يورو بفروشد .



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 18:23 | نویسنده : محمد ميرابي

CR7 بر بام فوتبال جهان...

كريستيانو يك پيش فصل بي نظير را داشت . بازيكن پرتغالي تحت تاثير فشارها قرار نگرفت و از همان روز اول به آنجلوتي نشان داد كه مي خواهد به روند رو به رشدش ادامه دهد و همچنان يكي از ستارگان رئال باشد .

آمارش در اين پيش فصل گويا هستند . آقاي گل رئال با شش گل در هفت بازي بود . فقط يك گل كمتر از بهترين پيش فصلش در 11-2010 با هفت گل در هشت بازي زد . از سويي دو پاس گل داد و بهترين بازيكن تورنمنت اينترنشنال چمپيونز كاپ شد .

تيم همچنان به او باور دارد . كاسياس اخيرا به يك شبكه آمريكايي گفت :" در چهار سال روند بسيار خوبي داشته است . از نظر من در حال حاضر بهترين بازيكن دنياست . " راموس نيز گفته بود :" كريستيانو براي اين تيم همه چيز است . خوشحاليم كه او را در بهترين سطحش داريم چرا كه رئال بر اساس بازيكناني همچون او ساخته شده است . "

خريدها نيز به او كمك كردند تا پخته تر و هماهنگ تر شود . او همچنين ديگر خشم بيهوده به خرج نمي دهد و منتقدانش را به شكلي درست پاسخ مي گويد . او در جواب مورينيو گفت :" در بشقاب خودم آب دهان نمي اندازم . " و در مورد تمديد قراردادش هم صحبتي نكرد چرا كه واقعيت اين است كه چيزي حل نشده است . در حقيقت گفته مي شود كه مسئله تمديدش به بعد از تور و در مادريد منتقل شده است . 
كريستيانو گفت :"‌مسئله تمديد قراردادم هنوز حل نشده است . بايد ديد كه چه مي شود . "‌و پرز هم گفته بود :"‌سعي مي كنيم تا پايان تابستان مشكل را حل كنيم . وقتي خود بازیکن مي خواهد مشكلي وجود ندارد . " 
پرز در حقيقت مي خواهد پيش از بازيهاي ملي سپتامبر يعني در اواسط ماه شهريور اين اتفاق را قطعي كند . در حال حاضر مواضع دو طرف به هم نزديك است هر چند كه هنوز جلسه قطعي انجام نشده است . به گزارش آس 90 درصد كار تمديد حل شده و فقط چند مسئله مانده كه البته موضوعات مالي نيستند . 



آقاي گل تابستان

كريستيانو پيش فصل را همچون روندش در سالهاي اخير شروع كرد و توانست آقا گل تيمش باشد . او در هفت بازي شش گل زد كه دو تا از گلهايش كاشته بودند . اولين گلش هم در اولين بازيم قابل بورنموث بود . در دقيقه 16 با يك كاشته دقيق گلزني كرد . گل دومش در همان بازي بود كه از اشتباه مدافع حريف استفاده كرد .

سه بازي طول كشيد تا ستاره پرتغالي گل بزند . اين بار مقابل اورتون روي يك ضد حمله روي حركت اوزيل دروازه بان را جا گذاشت و گلزني كرد . مقابل چلسي شب درخشاني را پشت سر گذاشت . مي خواست از مورينيو انتقام بگيرد و كارش را هم كرد . يك كاشته زيبا زد و با ضربه سر گل بعدي خود را زد . شنبه مقابل اينتر نيز با پاس عالي كاسميرو گل ديگرش را به ثمر رساند . 
تازه بايد در نظر گرفت كه او با پستي متفاوت از سالهاي اخير بازي مي كند . از جناحين دور شده و در بازي تيم نقش مهمتري دارد . او در تابستان هر 73 دقيقه يك گل زد كه 35 درصد از گلهاي رئال در اين تابستان را به ثمر رساند . 

مردي با 201 گل در 199 بازي

ستاره پرتغالي در سالهاي حضورش در رئال در 199 بازي رسمي 199 گل زده است . او به طور متوسط 1.01 گل در هر بازي به ثمر رسانده كه آمارش بالاتر از كل بزرگان تاريخ رئال شامل پوشكاش با 0.93 گل در هر بازي است . كريستيانو در حالي پنجمين فصلش را در رئال آغاز مي كند كه ششمين گلزن برتر تاريخ باشگاه است .

او به احتمال فراوان به زودي ركورد هوگو سانچز 208 گله را مي شكند . كريستيانو در فصل 11-2010 با 40 گل به كفش طلا و پي چي چي رسيد اما بهترين آمارش در فصل سومش بود كه در 55 بازي 60 گل زد . سال گذشته نيز با 12 گل آقاي گل چمپيونزليگ شد .



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 18:17 | نویسنده : محمد ميرابي

مرجع خبري رئال مادريد : كاسياس ، كارواخال ، واران ، راموس ، مارسلو ، ژابي ، مودريچ ،‌اوزيل ، ايسكو ،‌كريستيانو و بنزما . اين تركيبي است كه كاربران آس براي بازيهاي فصل آينده انتخاب كردند . 
هواداران درون دروازه ترديدي ندارند. از 35.145 راي ، 26.254 تا براي ايكر كاسياس هستند و 8602 تا براي لوپز . همان طور كه آنجلوتي هم مي خواهد ، 75 درصد هواداران راي به حضور ايكر در تركيب رئال دارند . 
در خط دفاع نيز از نظر هواداران تغييراتي وجود دارند . پيش فصل كارواخال نظر هواداران را جلب كرده و آنها با 34.532 راي اين بازيكن را به آربلوا با 3200 راي ترجيح مي دهند . باقي تركيب عادي هستند . واران و راموس در مركز خط دفاع و مارسلو در پست دفاع چپ . بازيكن فرانسوي با اين كه در پيش فصل حضور نداشت اما 6949 راي بيشتر از په په دارد . 
در مركز زمين نيز ايسكو ،‌اوزيل و مودريچ ، بازيكنان تكنيكي در كنار هم حضور دارند . البته ژابي هم هست اما او در پيش فصل نبوده است . كاسميرو كه پيش فصل فوق العاده اي داشت فقط 564 راي كمتر از او دارد . در خط حمله هم كريستيانو و بنزما حضور دارند كه هيچ كدام رقيب جدي ندارند .



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 17:39 | نویسنده : محمد ميرابي

سران باشگاه پاریسی تمایل زیادی دارند تا مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا را به خدمت بگیرند.

اکیپ: پاری سن ژرمن به دنبال دنی آلوز

به گزارش شفقنا ورزشی، سران باشگاه بارسلونا بعد از ناکامی در جذب تیاگو سیلوا، حالا ممکن است مجددا با سران باشگاه پاری سن ژرمن برسرمیز مذاکره بنشینند.

سران باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال تقویت رختکن تیمشان هستند و به ویژه به دنبال جذب مدافعان جدیدی برای تیمشان هستند. روزنامه اکیپ در گزارش خود به این نکته اشاره کرده که سران این باشگاه به دنبال جذب دنی آلوز هستند و می خواهند بازیکن شماره 22 بارسا را به خانه برده و او را در کنار تیاگو سیلوا به خدمت بگیرند.

مشکل موجود بر سر راه سران پی.اس.جی این است که سران باشگاه کاتالان بعد از ناکامی در مذاکرات میان دو باشگاه در مسیر انتقال تیاگو سیلوا به بارسا که بی سرانجام ماند، از دست سران باشگاه پاریسی ناراحتند.جذب تیاگو سیلوا اولویت اول ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا و اعضای کادر مدیریتی این تیم بود ولی از آنجایی که سران باشگاه پاریسی انعطاف خاصی دراین مذاکرات نشان ندادند، درانتظار رفتار خوشی از سوی سران بارسا هم نخواهند بود.

براساس گزارش سایت گل، گزینه های دیگر پیش رو برای باشگاه پاریسی برای تقویت خط دفاعی شان، جذب باکاری سانیا از آرسنال و یا متئو د بوشی، بازیکن نیوکاسل است. لوران بلان برای تقویت خط میانی تیمش هم به دنبال یوهان کابای، ستاره نیوکاسل و یا لاسانا دیارا، بازیکن کنونی آنژی است.



تاريخ : سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, | 17:34 | نویسنده : محمد ميرابي

تصویر توپ جام جهانی برزیل لو رفت.

تصویر توپ جام جهانی 2014 لو رفت+عکس

به گزارش سرویس شفقنا ورزشی، وبلاگ اروگوئه ای “Todo Sobre Camisetas” (همه چیز در مورد لباس ها) که به خاطر لو دادن تصاویر مربوط به البسه‌ی ورزشی معروف است، این بار تصویر یک توپ را روی وبلاگ خود گذاشته و مدعی شده است که این توپ همان توپ آدیداس "برازوکا 2014" مربوط به مسابقات جام جهانی 2014 برزیل است.

براساس گزارش سایت 101 گل برتر، طراحی این توپ روشن و رنگارنگ است که سعی بر معرفی فرهنگ وشخصیت ملت میزبان یعنی برزیلی ها را دارد.



تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 19:22 | نویسنده : محمد ميرابي

 

رونالدو؛ برترين گلزن تاريخ باشگاه رئال مادريد

ستاره پرتغالي رئال مادريد بهترين متوسط گلزني در هر مسابقه را در تاريخ باشگاه به خود اختصاص داده است.

 

کريستيانو رونالدو در چهار سال حضورش در رئال مادريد 201 گل در 199 بازي رسمي به ثمر رسانده يعني ستاره پرتغالي به طور متوسط در هر بازي 1.01 گل به نام خود ثبت کرده است. اين بهترين متوسط گلزني در تاريخ باشگاه است که او را بالاتر از پوشکاش با رکورد 0.93 قرار مي‌دهد.

کريستيانو پنجمين فصلش در برنابئو را با حضور در مکان ششم بهترين گلزنان باشگاه شروع مي‌کند. او مي‌تواند به زودي يک رده ارتقا پيدا کند و در مکان پنجم جاي بگيرد زيرا هوگو سانچز با 208 گل زده تنها هفت گل بيشتر از او زده است. در حالي که رونالدو با بازي براي رئال مادريد بهترين گلزن ليگ شد و در فصل 11-2010 با 40 گل زده کفش طلا را به دست آورد؛ هرچند بهترين فصل وي، سومين فصلش در سانتياگو برنابئو بود که در 55 بازي توانست 66 گل به ثمر برساند (متوسط 1.08 گل در هر بازي).

وي در آخرين فصل حضورش با 12 گل زده بهترين گلزن ليگ قهرمانان اروپا شد.

 



شفقنا ورزشی - تصویر و تیتر جالب صفحه اول فدراسیون بسکتبال آسیا از تیم ایران به همراه تصاویر انتخابی این فدراسیون از بازی فینال را می بینید.


تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 18:55 | نویسنده : محمد ميرابي

یوفا سه‌شنبه شب سه نامزد نهایی انتخاب بهترین فوتبالیست سال قاره اروپا را معرفی کرد. این اتحادیه همراه با ESM (رسانه ورزش اروپا) به دنبال انتخاب جانشین آندرس اینیستا است. این هافبک اسپانیایی سال گذشته عنوان بهترین بازیکن قاره اروپا را از آن خود کرده بود. انتخاب بهترین بازیکن سال 2013 اروپا در پایان ماه اوت در موناکو و از راه رای‌گیری به صورت زنده برگزیده می‌شود.

بقیه در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 18:31 | نویسنده : محمد ميرابي

کریستیانو رونالدو قرارداد خود با رئال مادرید را تا سال 2018 تمدید کرد. این تمدید قرارداد رونالدو را با دستمزد خالص 17 میلیون یورو در هر فصل، به پردرآمدترین بازیکن فوتبال اسپانیا تبدیل می کند. این درآمد یک میلیون یورو بیشتر از لیونل مسی است.

اختصاصی شفقنا ورزشی؛ کریستیانو رونالدوی تا ابد سفید پوش

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی به نقل از ماراکا، تاکنون رونالدو تنها 60% از حق تصویر خود را دریافت می کرده و مابقی به باشگاه رئال مادرید می رسید. ولی بر اساس توافقات جدید از این پس رونالدو سهم بیشتری را جذب خواهد کرد و در عوض باشگاه برای خود حق دریافت سهمی از قراردادهای رونالدو را قائل است.

برای رونالدو تمدید قرارداد با رئال فقط در پول خلاصه نمی شود بلکه برای او عشق هم اهمیت داشت. همین که احساس می کند او را دوست دارند برایش کافی است. حال او احساس می کند که از طرف مدیریت، باشگاه، هم تیمی ها و هوادران هم حمایت می شود.

در کنار فلورنتینو پرز، خورخه مندز، نماینده رونالدو سهم بسزایی در این تمدید قرارداد داشته است، بر اساس شنیده ها او به رونالدو گفته است: "کجا می تونه از اینجا برات بهتر باشه؟"



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 18:30 | نویسنده : محمد ميرابي

شرکت بازیسازی هنر های الکترونیکی (Electronic Arts Inc.) و باشگاه فوتبال بارسلونا برای مشارکتی سه ساله به توافق رسیدند و به این ترتیب ای اِی اسپورتز به عنوان بازی کامپیوتری رسمی و ویژه یکی از معروف ترین باشگاه های فوتبال جهان اعلام شد.

اختصاصی شفقنا ورزشی؛ مشارکت باشگاه بارسلونا در بازی کامپیوتری فیفا

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، بر اساس گزارش سایت فیفا پلی، طی این مشارکت، از سر 17 بازیکن بارسلونا اسکن 3بعدی شده است و مدل هایی 3 بعدی باکیفیت بسیار بالا از بازیکنانی مثل ژاوی هرناندز، جرارد پیکه، سسک فابرگاس، دنی آلوز و آندرس اینیستا در فیفا 14 حضور خواهند داشت. همچنین استادیوم نیوکمپ هم در این بازی به نمایش در خواهد آمد. باشگاه بارسلونا و ستاره آنها لیونل مسی که تصویرش روی جلد بازی های فیفا14حضور دارد، در بازاریابی های جهانی این بازی نقش اصلی را ایفا می کنند.

بر اساس این مشارکت، بارسلونا به باشگاه های معروفی می پیوندد که پیشتر با این شرکت قرارداد مشارکت داشته اند، باشگاه هایی نظیر والنسیا از لالیگا، تاتنهام و منچستر سیتی از لیگ برتر انگلیس، بورسیا دورتموند از بوندسلیگا، پاری سن جرمن از لیگ 1 فرانسه و آ ث میلان از سری آ ایتالیا.

 



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 18:5 | نویسنده : محمد ميرابي

نقل و انتقالات تابستانی باعث شده تا زوج‌های قدرتمند و مخوفی در تیم‌های قدرتمند اروپا شکل بگیرد.

زهردارترین زوج‌های خط حمله فوتبال اروپا+عکس‌

به گزارش شفقنا ورزشی،حضور نیمار در بارسلونا، فالکائو در موناکو، کاوانی در پاری سن ژرمن و ... نشان‌دهنده شکل‌گیری زوج‌های طلایی در تیم‌های متمول اروپا است.

بر این اساس به بررسی برترین و قدرتمندترین خطوط آتش اروپا بر اساس تعداد گل‌های زده در فصل گذشته خواهیم پرداخت.

در این میان برخی تیم‌ها نظیر بایرن مونیخ که فصل گذشته با به ثمر رساندن 98 گل برترین تیم اروپا بود، زوج خط حمله‌ای به مانند سایر تیم‌های مطرح نداشت و این موضوع نشان دهنده توازن تیمی در این باشگاه آلمانی است.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 17:55 | نویسنده : محمد ميرابي

سه نسخه از مجله کنفدراسيون فوتبال آسيا که روي جلد و پشت جلدش تصاويري از جواد نکونام بود، به فدراسيون فوتبال ارسال شد.

به گزارش شفقنا ورزشی نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، مجله رسمي کنفدراسيون فوتبال آسيا در آخرين شماره اش گفت و گويي ويژه با جواد نکونام کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران انجام داده بود و به همين دليل جواد نکونام روي جلد اين مجله قرار گرفت. گفت و گو با جواد نکونام پس از انتشار مجله کنفدراسيون فوتبال آسيا به فارسي ترجمه و روي خروجي سايت رسمي فدراسيون فوتبال قرار گرفته بود.

سه نسخه از اين مجله به فدراسيون فوتبال ارسال شده و پي دي اف اين مجله هم در ذيل همين خبر روي خروجي سايت رسمي فدراسيون فوتبال قرار گرفته است.

تصاوير صفحاتي از اين مجله که درباره جواد نکونام و تيم ملي ايران است را مشاهده مي کنيد.

مجله AFC با جلد و پشت جلد نکونام +تصاویر

 

 

 


تاريخ : سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:, | 17:52 | نویسنده : محمد ميرابي
 

رونالدو با رئال مادريد تمديد کرد

ستاره پرتغالي رئال مادريد سرانجام قراردادش را با اين تيم تمديد کرد.

کريستيانو رونالدو قراردادش را با رئال مادريد تمديد کرد و تا 2018 در سانتياگو برنابئو ماندني مي‌شود. اين تمديد قرارداد باعث مي‌شود رونالدو با 17 ميليون درآمد خالص در هر يک از 5 فصل آينده که يک ميليون يورو بيشتر از درآمد مسي است، پردرآمدترين بازيکن فوتبال اسپانيا نام بگيرد.

به گزارش فارس، رونالدو تاکنون مالک 60 درصد از حق انتشار تصوير خود است و 40 درصد بقيه به رئال مادريد تعلق د ارد اما اکنون او اين درصد را افزايش خواهد داد. فلورنتينو پرس و کريستيانو رونالدو در لس‌آنجلس بالاخره گفت‌و‌گويي را که مدت‌ها به تعويق افتاده بود، انجام دادند؛ سوء‌تفاهمات را برطرف کردند.
 


  • جومم
  • رفتن