اوزیل: همیشه شیفته زیدان بودم
تاريخ : چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, | 18:0 | نویسنده : محمد ميرابي

هافبک آلمانی رئال مادرید یک بار دیگر بر علاقه‌اش به اسطوره فوتبال فرانسه پافشاری کرد.

مسعود اوزیل در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «یوروپین اسپورت میدیا» درباره جایگاه مورد علاقه‌اش در زمین صحبت و بار دیگر به تمجید از زین‌الدین زیدان پرداخت.

اوزیل: همیشه شیفته زیدان بودم



وی اظهار داشت: حضور به عنوان بازی‌ساز در میانه میدان جایی است که واقعا می‌توانم استعدادم را نشان دهم. به عنوان یک مهاجم کارم را شروع کردم اما این چیزی نبود که به دنبالش بودم. به اندازه کافی توپ را در اختیار نداشتم و مربیانم فهمیدند که در پست شماره 10 بازی کردن مرا خوشحال‌تر می‌کند. توضیح خیلی آسانی برای آن وجود دارد: زین‌الدین زیدان؛ او الگوی من است. همیشه شیفته او بودم.

اوزیل ادامه داد: اولین بار در جام‌جهانی 98 فرانسه با زیدان روبرو شدم. پس از آن همیشه هنگام بازی‌های ویدئویی فرانسه یا رئال مادرید را به خاطر زیدان انتخاب می‌کردم. هربار که حرکتی از او می‌دیدم؛ مستقیم به یوتیوب می‌رفتم تا فیلم آن حرکت را ببینم و سعی می‌کردم آن حرکت را بسیار سریع در زمین تقلید کنم.

براساس گزارش فارس، بازیکن آلمانی رئال مادرید خاطرنشان کرد: چیزی که بیشتر از همه دوست دارم بازی با دو بال و یک مهاجم و دو مدافع در عقب است. در رئال مادرید در کنار بازیکنی چون کریستیانو رونالدو بازی می‌کنم که بهترین بازیکن دنیا است. در مورد کریم بنزما هم همین طور است که هر دوی آن ها می‌دانند در چه موقعیتی قرار بگیرند که پاس‌های خوبی دریافت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن