لواندوفسکي: بايرن‌ را مجددا شکار مي‌کنيم
تاريخ : جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, | 18:11 | نویسنده : محمد ميرابي

لواندوفسکي: بايرن‌ را مجددا شکار مي‌کنيم

مهاجم لهستاني زردپوشان وستفالن براي باواريايي‌ها خط و نشان کشيد و عنوان کرد، دورتموند بار ديگر بايرن را شکست خواهد داد.

پس از جدايي ماريو گوتسه از بورسيا دورتموند و پيوستنش به بايرن‌مونيخ شايع شد که لواندوفسکي هم به اين تيم ملحق خواهد شد ولي در نهايت باشگاه دورتموند نه‌ تنها به وي اجازه رفتن به آليانتس آره‌نا را نداد بلکه با پيوستن مهاجم 25 ساله تيمش به هر تيم ديگري مخالفت کرد.

رسانه‌هاي آلماني گزارش دادند که باشگاه دورتموند براي اينکه لواندوفسکي را از ماندن در سيگنال ايدونا پارک راضي نگه دارد مبلغ دستمزد ساليانه وي را از 1.5 ميليون يورو به 5 ميليون يورو افزايش داده است.

روبرت لواندوفسکي مهاجم لهستاني تيم فوتبال بورسيا دورتموند پس از 3 برابر شدن دستمزد ساليانه‌اش به نشريه «بيلد» آلمان گفت: براي اينکه يک سال ديگر در دورتموند بمانم تمامي اختلاف‌نظرهاي موجود را حل کرديم و در مورد چيزهاي مختلفي با باشگاه به گفت‌و‌گو پرداختيم. حالا ديگر مشکلي وجود ندارد.

وي افزود: پيش از اين ديدگاه متفاوتي داشتم و مي‌خواستم از دورتموند جدا بشوم و وقتي با مخالفت باشگاه مواجه شدم عصباني و نااميد شده بودم ولي حالا همه چيز حل شده و همانطور که هميشه گفته‌ام به قراردادم پايبند هستم. همانطور که اوايل سال نو ميلادي گفته بودم اين آخرين فصل حضورم در اين تيم است.

مهاجم 25 ساله دورتموند تصريح کرد: ما فصل گذشته بازي‌هاي خوبي انجام داديم ولي متاسفانه موفق به کسب عنوان قهرماني نشديم. حالا مي‌خواهيم قدرت واقعي خودمان را نشان بدهيم. دورتموند آماده فتح عناوين قهرماني است و براي اين کار هر تيمي را از پيش‌رو بر خواهد داشت.

براساس گزارش تسنیم، لواندوفسکي در پايان خاطرنشان کرد: ما در سوپرجام آلمان باواريايي‌ها را شکست داديم و اولين جام فصل را به دست آورديم. هنوز چند عنوان قهرماني ديگر باقي مانده و بار ديگر بايرن‌مونيخ را شکار خواهيم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن