کیکر: دانیال یک بود
تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 19:16 | نویسنده : محمد ميرابي

کیکر نشریه معتبری است در سرزمین ژرمن ها، این نشریه دوشنبه و پنج شنبه ها منتشر می شود و البته سایتی هم دارد که آنلاین تحلیل می کند ورزش آلمان و جهان را به خصوص فوتبال.

کیکر: دانیال یک بود

به گزارش شفقنا ورزشی، کیکر در پایان هر بازی از بوندس لیگا عملکرد بازیکنان را ارزیابی می کند و به تناسب عملکرد به آنها نمره می دهد که این نمرات از یک تا شش متغیر است که یک بهترین و شش بدترین است.

نمره ای که به عملکرد دانیال داوری در پایان بازی با دورتموند تعلق گرفت یک بود. اگر چه دانیال در این بازی خوب کار کرد اما با توجه به پیروزی دو بر یک تیم میزبان دور از انتظار بود از کیکر نمره یک بگیرد. این نشان می دهد داوری آن قدر خوب کار کرده که شایسته این تحسین بوده و البته کارشناسان در ارزیابی عملکرد بازیکن نتیجه تیم را خیلی دخیل نمی کنند که این می تواند الگوی خوبی برای روزنامه نگاران ایرانی باشد. به عبارت ساده تر اگر بازیکنی خوب بازی کرد  اما تیمش نتیجه را واگذار کرد باز هم شایسته تحسین است.

برابر با نمره ای که به دروازه بان ایرانی تیم اینتراخت برانشویگ داده شد او بهترین بازیکن دیدار دورتموند – برانشویگ لقب گرفت. بعد از او بهترین بازیکن هوفمن بود که در دقیقه 68 وارد میدان شد و در دقیقه 75 برای دورتموند گل زد. دانیال هم چنین به واسطه این عملکرد در تیم متخب هفته دوم بوندس لیگا هم قرار گرفت. به عبارت ساده تر او یکی از یازده بازیکن برتر هفته دوم بوندس لیگا شناخته شد. عنوان بهترین بازیکن هفته دوم هم به روبرتو فرمینو رسید. در این ترکیب بازیکنان نام آشنایی حضور دارند. لام از بایرن و هوفمن از دورتموند. در تصویر تیم منتخب هفته اعداد داخل پرانتز نشانگر تعداد حضور بازیکنان در این تیم است که همه بازیکنان منتخب این هفته برای اولین بار در این ترکیب جای می گرفتند.

دانیال با این عملکرد می تواند دغدغه های کروش را برای خط دروازه کاهش دهد. دروازه بانی که امروز در بوندس لیگا بازی می کند بی تعارف می تواند بهترین گزینه برای دروازه تیم ملی در برزیل باشد، هر چند ما رحمان احمدی را هم داریم که در سه بازی پایانی تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی به خصوص در بازی با کره جنوبی نشان داد شایسته اعتماد است.

به یاد داشته باشیم امروز فوتبال باشگاهی آلمان در جهان اول است و بازی در بوندس لیگا افتخاری است بزرگ و ستاره هایی چون مهدی مهدوی کیا و علی دایی به خاطر بازی در این لیگ نام آور شدند و سال های سال در تیم ملی بازی کردند. زمانه ای است که باید به جای ناز کشیدن از بازیکنان برای بازی در تیم ملی فرش قرمز را برای دانیال پهن کرد که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی لحظه شماری می کند...

معنی نمرات کیکر

نمره

عملکرد

1

عالی

2

خیلی خوب

3

خوب

4

متوسط

5

ضعیف

6

بد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن