اینزاگی: بالوتلی بهترین مهاجم سری آ است
تاريخ : سه شنبه 29 مرداد 1392برچسب:, | 18:22 | نویسنده : محمد ميرابي

اینزاگی: بالوتلی بهترین مهاجم سری آ است

مربی تیم جوانان میلان معتقد است که بالوتلی می تواند این فصل عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، فیلیپ اینزاگی، مهاجم اسطوره ای باشگاه میلان، معتقد است که ماریو بالوتلی بهترین مهاجم حال حاضر سری آ است.

در این تابستان مهاجمانی مانند ادینسون کاوانی و پابلو اوسوالدو سری آ را ترک کردند و در مقابل بازیکنانی مانند کارلوس تبس، گونسالو ایگواین و ماریو گومز به تیم های ایتالیایی ملحق شدند.

با این وجود، مربی تیم جوانان میلان معتقد است که بالوتلی می تواند این فصل عنوان آقای گلی سری آ را از آن خود کند.

اینزاگی به کوریه ره دلو اسپورت گفت:" می توانم از همه مهاجمان عالی میلان نام ببرم اما بالوتلی بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال ایتالیاست. به عنوان طرفدار میلان، امیدوارم او بهترین گلزن سری آ شود. این برای او همچنین برای تیم ملی اهمیت زیادی دارد."

بر اساس گزارش سایت گل، او همچنین خط حمله پاری سن ژرمن و بارسا را مورد ستایش قرار داد و گفت:" زلاتان و کاوانی زوج ترسناکی هستند. کاوانی یک قاتل است و در واقع، خیلی زود جای خود را باز کرد. آنها یکی از قوی ترین خطوط حمله اروپا را تشکیل داده اند و می توانند روی هم 50 گل به ثمر برسانند. نیمار و مسی دو مهاجمی هستند که هر مربی ای دوست دارد آنها را در تیمش داشته باشد. مسی بهترین بازیکن دنیاست و نیمار هم در در جام کنفدراسیون ها نشان داد که چه بازیکن خوبی است. او در مصاف های تک به تک فوق العاده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن