مسی: حتی اگر به من پول ندهند هم فوتبال بازی می کنم
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 19:8 | نویسنده : محمد ميرابي

مسی: حتی اگر به من پول ندهند هم فوتبال بازی می کنم

لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا اخیرا با مجله ای گفتگویی را انجام داده و در این گفتگو از رقابتش با کریستیانو رونالدو ،چالش های پیش رویش در بارسلونا و برخی از مسائل زندگی شخصی اش صحبت کرده.

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK]، ستاره آرژانتینی در مورد حضور تاتا مارتینو روی نیمکت مربیگری بارسا گفت:« ما می خواهیم در این فصل در اسپانیا و اروپا به جامهای قهرمانی متعددی برسیم. شیوه جدایی تیتو از ما ناراحت کننده بود ولی الان همه ما از سرمربی جدید تیم حمایت می کنیم.»

او در پاسخ به سوالی در مورد خطاهای فراوانی که رویش انجام می شود گفت:« نمی توانی با ترس از اینکه سوژه خطاهای بازیکنان حریف هستی وقت تلف کنی.من همیشه بازی خودم را انجام می دهم و اجازه می دهم که داوران هم کار خودشان را بکنند.»

مسی همچنان با انگیزه فوتبالش را دنبال می کند. او در این باره گفت:« من هیچ وقت برای دیدن افتخاراتی که به دست آورده ام به پشت سر نگاه نمی کنم و معتقدم که وقتی که بازنشسته شدم باید این کار را بکنم.تا آن زمان باید روی کارهایم تمرکز کنم.مهم نیست که در گذشته چه کارهایی کرده ای.هر فصل چالش جدیدی است.»

مسی در مورد رقابتش با کریس رونالدو گفت: «به هیچ عنوان میان من و کریس رقابتی برای بهترین بازیکن دنیا بودن نیست.او انسان خوبی است و می تواند در هر بازی سرنوشت را عوض کند.کریس راه خودش را می رود و من تمرکزم را برروی کسب موفقیت های بیشتر قرار داده ام.»

بر اساس گزارش سایت گل، مسی در تشریح عشقش به فوتبال گفت:«حاضرم که حتی اگر به من پول هم ندهند، فوتبال بازی کنم. همیشه این حرفه را به هر شغل دیگری ترجیح می دهم. البته باید بگویم که این اتفاقی نیست که ما بازیکنان بارسلونا به موفقیت های زیادی رسیده ایم. ما زندگی مان از دوران کودکی را وقف فوتبال کرده ایم. ما فوتبالیست هستیم و نه ستاره سینما. نمی خواهیم که زندگی مان شبیه زندگی یک ستاره سینما باشد. وقتی تمرین و بازیها تعطیل باشد هم در خانه و درکنار خانواده هایمان هستیم.»

او در پاسخ به سوالی درمورد یکی از هیجان انگیز ترین خاطره هایش گفت:«در یکی از پروازهای آرژانتین و ونزوئلا، من اولین بازیکنی بودم که سوار برهواپیما شدم و یکی از خدمه مرا به اتاق خلبان برد و در بخش عمده ای از طول سفردرکنار خلبان، هواپیما را می راندیم.»

بخش پایانی صحبت های ستاره آرژانتینی در تمجید از استقبال هندی ها در سفر او به این کشور بود:«هند کشوری است که در آن بهترین استقبال از ما به عمل آمد. فوق العاده بود. جالب اینجاست که در هند ، فوتبال ورزش شماره یک نیست. من نیمه شب به هند رسیدم ولی هزاران هواداران با برتن داشتن پیراهن هایی با نام مسی انتظارم را می کشیدند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن