مورینیو: اگر قهرمان نشوم از چلسی می‌روم
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 19:1 | نویسنده : محمد ميرابي

سرمربی چلسی با اعلام اینکه DNA وی تغییر نکرده اعلام کرد اگر با این تیم قهرمان نشود خواهد رفت.مورینیو: اگر قهرمان نشوم از چلسی می‌روم

به گزارش [LINK=http://www.sport.shafaqna.com/]شفقنا ورزشی[/LINK]، ژوزه مورینیو پس از آنکه برای بار دوم هدایت باشگاه چلسی را به دست گرفت ابراز امیدواری کرده که بتواند مدت زمانی طولانی در این باشگاه بماند و ثبات را به چلسی بازگرداند.

او همچنین قول داده اگر نتواند بار دیگر با چلسی به جام‌های قهرمانی برسد، از هدایت این تیم کناره گیری کند. مورینیو پرتغالی پیش از این با این تیم دو بار پیاپی عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرده بود.

آقای خاص که به خاطر بازگشت به چلسی، خود را آقای خوشحال نامیده است در این زمینه گفت: بله، همه چیز به فتح جام‌ها خلاصه می‌شود. DNA و طبیعت من به هیچ وجه تغییری نکرده است. من از آن دسته مربیان نیستم که سه یا چهار سال بدون کسب جام در یک باشگاه ماندگار شوم. در این مورد صبر نمی‌کنم تا باشگاه به من بگوید از کار تو راضی نیستیم، خداحافظ! من آدمی هستم که اگر موفق نباشم می‌گویم که همه تلاشم را به کار گرفتم ولی موفق نبودم. بهتر است راهمان را از هم جدا کرده و به دنبال امتحان کردن چیزهای دیگر برویم.

براساس گزارش فارس، دیدارهای این فصل چلسی از امروز (یکشنبه) مقابل هال سیتی و از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه استمفورد بریج آغاز خواهد شد. مورینیو ابراز امیدواری کرده که این دیدار پایه‌ای برای ماندن طولانی مدت وی در این تیم باشد.

«بدون هیچ شکی می‌دانم که به زودی جام‌های زیادی با چلسی به دست خواهم آورد. جام‌ها به چلسی خواهند آمد زیرا این باشگاه ثبات زیادی دارد. همدلی در این تیم یک فاکتور اساسی است. همه برای رسیدن به یک ثبات خوب آماده هستیم. زمانی که برای اولین بار به چلسی آمدم، علاقمند بودم که به تیم‌های دیگر بروم و در لیگ‌های مختلف قهرمانی‌هایی را به دست آورم تا به مربی بهتری بدل شوم ولی اکنون می‌دانم که در ایتالیا و اسپانیا مربیگری کرده‌ام و دیگر نمی‌خواهم به تیمی از ایتالیا به غیر از اینترمیلان بروم. نمی‌خواهم به لیگ دیگری بروم زیرا با چلسی ارتباط برقرار کرده‌ام. قراردادی طولانی با این تیم بسته‌ام و امیدوارم در پایان آن هر دو طرف دوست داشته باشیم به همکاری ادامه دهیم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن