آیا آنچلوتی در ساختن تیم خود به مشکل خورده است؟
تاريخ : پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, | 18:14 | نویسنده : محمد ميرابي

به گزارش AS، حالا یک ماه بعد، آنچلوتی که قول حفظ توپ و افزایش سرعت بازی را داده بود، هنوز نتوانسته است که به قول خود عمل کند. آنچلوتی اوزیل را آزاد کرد و گرث بیل هم به تازگی به باشگاه آمده است. سرعت تغییرات آنچلوتی در بازی برابر اتلتیکو بسیار کند بود و هنوز آن تغییر اساسی‌ در تیم به وجود نیامده است.

در بازی برابر ال گالکسی وقتی‌ از کارلتو از تفاوت‌های تیم خود با مورینیو سوال شد، وی پاسخ داد:" دوست دارم که در جلو بازی کنیم. سراسر حمله. درست همان چیزی که هواداران می‌‌خواهند."

پس از سه‌ پیروزی در لیگ، آنچلوتی اولین امتیازات را در ال‌ مادریگال داد. رئال مادرید می‌‌خواست که توپ را داشته باشد، اما آن را نداشت. آنها در دفاع اصلا خوب نبودند و خلق موقعیت زیادی هم نداشتند. با حضور اوزیل در آرسنال، آنچلوتی شروع به پیدا کردن جانشین وی کرد. اولین گزینه بیل بود که بیشتر به مانند رونالدو تمام کننده بود تا سازنده.

در لیگ قهرمانان رئال مادرید شروع خوبی‌ داشت و گالاتاسارای را ۶ بر ۱ برد. آنها به خوبی‌ از منافذ گالا استفاده کردند و همان روش بازی مستقیم را به نمایش گذاشتند. قبل از بازی اتلتیکو، آنچلوتی گفت:" من ایتالیایی هستم و وقتی‌ با سه‌ توپ می‌‌توانیم به محوطه جریمه حریف برسیم، نیازی نیست ۳۰ پاس رد و بدل شود."

آنچلوتی شکست را در برابر اتلتیکو پذیرفت و گفت:" باید سریع تر بازی کنیم و در حرکات بهتر باشیم."

مسائل کلیدی در تیم آنچلوتی

جایی‌ برای کاسیمرو و خسه نیست

این دو در پیش فصل فوق العاده بودند اما به ندرت در لالیگا به بازی گرفته شده اند. آنچلوتی تنها به موراتا چند بار فرصت حضور داده است.

کوئنترائو در ترکیب، کارواخال روی نیمکت

با اینکه بازیکن پرتغالی در آمادگی ۱۰۰% خود نبود اما در برابر اتلتیکو خوب بود. کارواخال می‌‌توانست در سمت راست بازی کند و آربلوا به سمت چپ برود.

انتخاب دروازه بان

آنچلوتی در مورد مساله دروازه بانی‌ پاسخی یافت که کم‌تر مربی‌ از آن استفاده می‌‌کند. کاسیاس در لیگ قهرمانان و لوپز در لالیگا فیکس خواهند بود. رئال مادرید در حال حاضر دروازه بان ثابتی ندارد.

آمادگی بیل

آنچلوتی می‌‌خواست بیل را در پیش فصل داشته باشد اما پرز وی را برای بازی برابر ویارئال آماده کرد. با یک هفته مصدومیت، حالا رئال باید بیشتر صبر کند تا بتواند بیل واقعی‌ را ببیند.

بنزما

فلورنتینو می‌‌خواست هیگواین برود و مهاجم مورد علاقه خود یعنی‌ بنزما در باشگاه بماند. با این حال آنچلوتی موراتا را به عنوان یک تهدید برای وی روی نیمکت دارد. بنزما ۵۳۰ دقیقه در لیگ بازی کرده و تنها در بازی اول یک گل را به ثمر رسانده است.

ایارامندی

آنچلوتی ایارامندی را به جای مودریچ در دربی مادرید به زمین فرستاد. ایارامندی در آینده می‌‌تواند ستاره باشگاه باشد اما مودریچ در حال حاضر از بهترین‌های رئال است. آنچلوتی در بین دو نیمه تصمیم غلط خود را تصحیح کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • جومم
  • رفتن